SetPoint Dietetyk Warszawa - indywidualne programy żywieniowe ukierunkowane na zdrowe, skuteczne i trwałe odchudzanie. Nauka prawidłowych zachowań żywieniowych. Zaufało nam już ponad 15 tys. Klientów. Sprawdź nas i Ty!Pośpiech, stres, palenie papierosów a także kaloryczne i tłuste jedzenie, to czynniki, które nie służą pracy serca i układu krwionośnego. Znaczne spożycie tłuszczy zwierzęcych zwiększa poziom „złego” cholesterolu (LDL), co może w sposób bezpośredni zwiększać ryzyko miażdżycy i udaru mózgu...

 SetPoint Dietetyk Warszawa - indywidualne programy żywieniowe ukierunkowane na zdrowe, skuteczne i trwałe odchudzanie. Nauka prawidłowych zachowań żywieniowych. Zaufało nam już ponad 15 tys. Klientów. Sprawdź nas i Ty!

Dieta dla zdrowego serca SetPoint

... Duże znaczenie odgrywa tu także cholesterol spożywany z żywnością, a także zbyt wysoka, w stosunku do normy, ilość energii w pożywieniu. W diecie dla zdrowego serca dominować będą zatem produkty lekkie, o niskiej zawartości tłuszczy zwierzęcych i cholesterolu, bogate w witaminy i składniki mineralne. Zadbamy także o odpowiednią podaż niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, które wzmacniają pracę układy krwionośnego.

ŚNIADANIE

1. Twarożek z pomidorem (4 łyżki twarogu chudego, pomidor,szczypiorek, sól, pieprz, oregano), kromka chleba razowego z margaryną, herbata zielona/woda mineralna z sokiem cytrynowym.

2. Kanapki z wędliną i kiełkami: 2 kromki chleba pełnoziarnistego, 2 plasterki chudej wędliny drobiowej, pomidor, łyżka kiełków sojowych, sok wielowarzywny

II ŚNIADANIE

1. Pomarańcza/ mandarynki, szklanka kefiru

OBIAD

1. Kurczak po meksykańsku podawany z brązowym ryżem i surówką
z oliwek, pomidorów i ogórka świeżego, herbata/woda mineralna
2. Filet z mintaja na czerwono podawany z kaszą gryczaną, herbata/woda mineralna.

Rybę skropić sokiem z cytryny, oprószyć przyprawą do ryb pieprzem i solą, pokroić na niewielkie kawałki. Cebulę i paprykę podsmażyć na oliwie, dodać pomidory, zmiażdżony czosnek, ziele angielskie i koncentrat pomidorowy wymieszany z jogurtem. Dusić około 15 minut w razie potrzeby podlewając wodą. Włożyć kawałki ryby i dusić jeszcze 15 minut. przed podaniem posypać natką z pietruszki.

Kurczak po meksykańsku: 100g mięsa z piersi kurczaka, ½ puszki czerwonej fasoli w sosie pomidorowym, ½ cebula, łyżka sosu sojowego, łyżka koncentratu pomidorowego, łyżeczka oliwy, sól, pieprz. Mięso umyć, pokroić w paski, zalać sosem sojowym i odstawić na kilka minut. Cebulę pokroić, zeszklić na oliwie, włożyć mięso i usmażyć na złoty kolor. Dodać fasolę i koncentrat,przyprawić, dusić kilka minut.

PODWIECZOREK

Szklanka kefiru, 2 ciasteczka z musli

KOLACJA

1. Zupa brokułowo- kalafiorowa brokuły, kalafior, łyżka jogurtu naturalnego, sok z cytryny, sól, pieprz. Kalafiora i brokuły gotować ok.15 min następnie zmiksować i wymieszać z jogurtem. Podawać z grzankami.
2. Sałatka z tuńczyka- tuńczyk w sosie własnym, puszka kukurydzy, szczypiorek, przyprawy

SetPoint Dietetyk Warszawa - indywidualne programy żywieniowe ukierunkowane na zdrowe, skuteczne i trwałe odchudzanie. Nauka prawidłowych zachowań żywieniowych. Zaufało nam już ponad 15 tys. Klientów. Sprawdź nas i Ty!

 

Odkryj SetPoint

setpoint panele

zap2
newsletterbok1

 Zapisz się na newsletter SetPoint Twój Dietetyk!